Lapin fuusioinfotilaisuus 15.3.2017

Puuliiton varapuheenjohtaja Jyrki Alapartanen, Metalliliiton edunvalvontapäällikkö Jyrki Virtanen sekä TEAM:in järjestöpäällikkö Merja Rinne esittelivät fuusiosuunnitelmaa.

Kolmen liiton fuusioituminen Teollisuusliitoksi

Metalli  -  TEAM  -  Puuliitto  =   Teollisuusliitto

Teollisuusliiton perustamisesta järjestetään mittava infokierros 13 paikkakunnalla. Lapin fuusioinfotilaisuus järjestettiin Rovaniemellä 15.3.2017 City-hotellissa klo 17.30.

Infotilaisuudessa oli kolmisenkymmentä eri ammattiyhdistysosastojen osallistujaa kuuntelemassa Sodankylästä ja Hyrynsalmelta saakka.

Fuusiosuunnitelmaa esittelivät Puuliiton varapuheenjohtaja Jyrki Alapartanen, Metalliliiton edunvalvontapäällikkö Jyrki Virtanen sekä TEAM:in järjestöpäällikkö Merja Rinne. Paikalla oli myös Lapin aluetoimistosta Torniosta Martti Rauhala sekä Rovaniemen aluetoimistosta Reijo Lehtinen.

Metalliliiton toimittaja Mikko Nikula haastatteli ammattiyhdistysten jäseniä ja kirjoitti tilaisuudesta jutun kaikkien liittojen verkkosivuille. Kuvaamassa oli Timo Lindholm Metalliliitosta.

Saimme infotilaisuudessa tärkeää tietoa siitä kuinka uusi liitto toimii, mitkä on sen keskeiset tehtävät, millaisilla resursseilla liitto toimii, mitä hyötyä fuusiosta on jäsenille, ammattiosastoille ja aktiiveille?

Katso alla oleva liittoesitys-pdf, jossa on koko infotilaisuuden anti kaikenkattavana koosteena.

ESITYS UUDEKSI LIITOKSI -pdf

Lue lisää TEAMin sivuilta:

Lapin Infotilaisuus ..

Lapin Infotilaisuus juttu ja kuvia TEAM:in sivuilla..

Fuusio Intiimissä..

sekä

Metalliliiton sivuilta juttu Lapin infotilaisuudesta..

Puuliiton sivuilta..